امنیت منزل و محل کار

برای ایکه این مقاله بتونه کمک بهتری به شما بکنه بهتره که ابتدا ما با هم در مورد ویژگی های دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن به اختصار با هم صحبت کنیم.
دوربین مداربسته:

دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته به طور کلی وظیفه تصویر برداری از محیط و ضبط تصاویر رابر عهده دارند نکته مهم اینه که ما حتما باید این تصاویر را ذخیره کنیم که بتوانیم در صورت نیاز از این تصاویر استفاده لازم را انجام دهیم که این کار توسط دستگاه های ضبط کننده تصویر بر روی هارد انجام میشود که این روش یکی از راه های  افزایش امنیت منزل و محل کار ما میباشد.

دزدگیر اماکن:

دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن سنسور های مختلف برای محافظت از منزل و محل کار ما بسته به نیاز ما دارد برای مثال چشمی تشخیص حرکت که تمام حرکت هایی که در محیط انجام میشه رو حس کرده و یا اینکه دتکتور دود که در صورت بروز آتش سوزی به ما اخطار میدهد.

همه این تجهیزات به دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن وصل میشود و از طرقه این دستگاه و آلارم هایی که به ما میده میتونیم متوجه ورود اشخاص و اتفقات دیگر بشیم که این آلارم ها میشه به صورت آژیر کشیدن یا تماس با ما صورت بگیره این روش هم راه دیگر بالا بردن امنیت منزل و محل کار شما میباشد.

نتیجه گیری:

حالا با توجه به مطالب بالا حق انتخاب با شما میباشد ولی توصیه ما برای بالا بردن امنیت منزل و محل کارشما اینه که دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته لازم و ملزوم همدیگر هستند و اما اگر ماقصد داشته باشیم ابتدا یک گزینه را انتخاب کنیم پیشنهاد ما دزدگیر اماکن هست و دلیل ما هم این موضوع هست که دزدگیر سریعا آژیر میکشه و با تماسی که با شما میگیره میتونه شمارو از وضعیت منزل آگاه کنه ولی دوربین مداربسته فقط فیلم اتفاقی که افتاده رو فقط به ما میده که شاید دیگه به دردمون نخوره.

لازم به توضیح هست که ما میتونیم با اضافه کردن تلفن کننده و یا آژیر به سیستم مداربسته میتونیم از ویژگی های یک سیستم کامل حفاضتی استفاده کنیم.