روش ثبت سفارش:

کالای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه نمایید و در مرحله بعدی اطلاعات پستی (نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، ایمیل و شماره همراه) را وارد کنید.

روش پرداخت:

درگاه پرداخت: بعد از ثبت سفارش می توانید با انتخاب یکی از درگاه های پرداخت بانکی و کلیک روی پرداخت، به درگاه اینترنتی بانک مورد نظر متصل شده و با داشتن یکی از کارتهای عضو شبکه شتاب به راحتی قادر خواهید بود به صورت آنلاین، مبلغ خرید خود را پرداخت نمایید.

تحویل کالا:

۱- نحوه ارسال کالا به چه صورت است؟
ارسال کالا به دو روش پست پیشتاز و پست سفارشی می باشد که خریدار می تواند در سبد خرید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید و هزینه پست مربوطه را بپردازد.

۲- امکان ارسال با تیپاکس وجود دارد؟
بله، برای سفارش های با تعداد بالا امکان پذیر است.

۳- چقدر طول میکشد تا کالا به دست خریدار برسد؟
پست پیشتاز ۱ تا ۲ روز – پست سفارشی ۳ تا ۵ روز

پیگیری سفارش:

جهت پیگیری سفارش و دریافت کد رهگیری ارسال پستی وارد حساب کاربری خود شوید و یا از بخش تماس و پشتیبانی اقدام نمایید.

 

انصراف و لغو سفارش:

۱- آیا امکان انصراف بعد از خرید وجود دارد؟
بله، تا ۳ ساعت پس از ثبت سفارش امکان لغو سفارش وجود دارد که باید از طریق بخش پشتیبانی اقدام شود.

سوالات بعد از خرید:

بعد از خرید چگونه از ارسال کالا مطمئن شوم؟
بلافاصله بعد از خرید شماره سفارش و تاییدیه به ایمیل ارسال میگردد و همچنین برای مشتریانی که بلک لیست آنها فعال نیست پیامک ارسال می شود.

سوالات خود را چگونه بپرسیم؟
شما می توانید سوالات خود را از طریق فرم تماس با ما  مطرح نمایید.